- runkoon ei tarvitse koskea vaan pystyin joten kuten polkemaan standardiasetuksillakin, loppu tehdään satulan taaksepäin siirrolla
- se on valmiiksi sähköavusteinen
- siinä on tehokas akku
- se on minusta hyvännäköinen
- sen hinta ei ole mahdoton
Tämän kanssa pääsen aloittamaan pyöräilyn suht' helposti ja edullisesti. Jos lajista oikeasti innostun ja puutteet alkavat ärsyttää, niin voihan sitä sitten aloittaa revisio 2:n kehittelyn.
Panda Bike Tricicletto |
Teknisiä tietoja (poimittu valmistajan italiankielisiltä sivuilta eli en ota vastuuta käännöksistä tai tietojen oikeellisuudesta):
- mitat: pituus 1,95 m x leveys 0,81 cm x korkeus 1,15 m
- vaihteisto: 7-vaihteinen Shimano Nexus
- sähkömoottori: 250 W, avustuksen määrässä 6 tasoa
- akku: 36V lithium, kesto 40/60 km
- jarrut: Promax
- kuormankantokyky: 130 kg (kuski mukaanlukien)
- massa: valmistaja ei ilmoita eli todennäköisesti julmetusti
- väri: mattamusta
Polkimien kanssa lähdemme liikkeelle suurin piirtein edellisen postauksen konstruktiolla. Levyjarrut (hydrauliset?) olisi tarkoitus vaihtaa eteen. Takana olevan pyykkikorin tilalle vaihdettaneen moottoripyörälaukun tapainen lukollinen boksi. Ja tanko menee tietenkin kokonaan uusiksi.
Seuraava steppi onkin sitten sen tangon kanssa jumppaaminen...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentit, ideat ja parannusehdotukset ovat tervetulleita!